Vânzări în creştere în India

22 mai 2014, ora 12:12, in categoria Info MLM, Network marketing

Amway a înregistrat în India, în 2013, o creștere de aproximativ 16 % în vânzări directe, comparativ cu anul precedent. Acest fenomen a fost atribuit cu creșterea venitului disponibil al oamenilor din acest stat.

Conform declaraţiilor lui Diptarag Bhattacharjee, Vicepreşedintele Amway, India, rata de creștere a vânzărilor realizate de companie în Odisha a fost cea mai mare dintre vânzările tuturor celorlalte state din țară, în timp ce în ceea ce privește volumul vânzărilor, Odisha s-a clasat printre primele 10 state.
Ca stat Odisha contribuie cu aproximativ 3% la cifra de afaceri la nivel național și 16% la cifra de afaceri din regiunea de est care cuprinde Bengalul de Vest, Bihar, Jharkhand şi Insulele din Nord-Est și Andaman Nicobar.

“Din rulajul total, segmentul de nutriție contribuie cu aproximativ 60%, urmat de segmentul de frumuseţe cu 12%”, a adăugat el.

Amway India operează în acest stat cu cinci birouri, situate la Bhubaneswar, Balasore, Rourkela, Jeypore și Berhampur. Livrarea la domiciliu contribuie cu aproximativ 53% la vanzarile totale din Odisha.
Cifra de afaceri a Amway în India a atins poziţii de vârf, iar compania își propune să realizeze venituri din vânzări nete de un miliard dolari până în 2020.

Planurile pentru viitorul apropiat sunt investiţiile în facilitatea de producție din Tamilnadu, care este foarte probabil să fie realizată de la sfârșitul anului 2014 urmând ca pProducţia comercială pe această plantaţie să înceapă de la mijlocul anului 2015.

Compania a anunţat lansarea unei noi game de culori de vară sub brandul Attitude (Atitudine) în Odisha, precum și în regiunea de est. Aceasta ediţie de vară cuprinde şase nuanţe de rujuri şi patru nuanţe de lacuri de unghii.

Sursă: TINA WILLIAMS

Traducărtor: MARIA ŞTEFANIAN

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: