ViSalus creşte în vânzări pentru că te ajută să scazi în greutate

6 mai 2014, ora 00:35, in categoria Info MLM, Network marketing

Directorul executiv ViSalus, Ryan Blair

Compania ViSalus cunoscută pentru misiunea ei „Provocând lumea… 4,5 kilograme (10 pounds) într-un moment”* prin Project 10TMChallenge, a anunţat astăzi vânzări în primul trimestru de 57,4 milioane de dolari.

Promoterii calificaţi la sfârşitul primului trimestru au însumat aproximativ 39.500 persoane, faţă de 38.500 câţi erau înscrişi în trimestrul trecut, înregistrând prima creştere de promoteri calificaţi după un an de zile.

Creşterea în forţa de vânzări a Promoterilor independenţi este esenţială pentru succesul Body by Vi Project 10 Challenge (Proiectul 10 – Provocarea Trup Vi) deoarece Promoterii, prin activităţile distractive şi de socializare ele constituie puntea de legătură dintre recruteri şi potenţialii consumatori ViSalus.

Ryan Blair, Director Executiv ViSalus a afirmat
“Construirea bazei de Promoteri este un pas cheie în atingerea creşterii în vânzări de top. Deşi este încă timpuriu, primul trimestru s-a stabilizat cu creşteri pe parcursul lunilor Februarie şi Martie”

Am experimentat o creştere în numărul de promoter atât în America şi Europa şi ne-am îndreptat atenţia pe mesajul Provocarea Proiectul 10 care a debutat în 2013.

Acum promoterii sunt înarmaţi cu Provocarea Proiectul 10, un mesaj de vânzări simplu, universal, pentru consumatori care vor să slăbească 4,5 kilograme sau să îşi dezvolte muşchi sănătoşi.

De la lansarea în ianuarie, numai anul acesta peste 9000 de persoane pot spune “I lost it” (am pierdut) după ce au eliminat aproape 5 kilograme.

După ce au ajutat peste 8000 de persoane să piardă primele 5 kilograme în 2013, Proiectul 10 Provocarea a depăşit în primul trimestru 2014 totalul din întreg anul precedent.

Domnul Blair a continuat
“Am deschis a doua şi a treia piaţă europeană în Germania şi Austria, în primul trimestru şi suntem pe cale să deschidem o nouă piaţă în prima jumătate a lui 2014. În timp ce ne păstrăm angajamentul de a adapta materialele şi abordarea la pieţele locale, simplitatea Provocării a rezonat cu clienţi pe plan local dar şi internaţional.”

Sursa: TED NUYTEN

Traducerea şi adaptarea: MARIA ŞTEFANIAN

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: