Vânzările ViSalus, în scădere în cel de-al doilea an consecutiv
21 martie 2014, ora 00:37, in categoria Info MLM, Network marketing
Pe segmentul Sănătate – Wellness, Compania americană ViSalus a suferit o scădere de la 126 milioane de dolari, câştigul net din aceeaşi trimestrul patru al anului trecut, la 62,9 milioane dolari câştigul net actual.
La sfârşitul celui de-al patrulea trimestru al anului precedent, suma promoterilor independenţi calificaţi din America de nord era de 76.000 de persoane faţă de 35.000 câţi sunt în prezent.
Scăderea profitului ViSalus se datorează în principiu reducerii vânzărilor şi a costurilor asociate cu iniţiativele de expansiune globală.
Ryan Blair, Directorul executiv al ViSalus a spus următoarele lucruri:
În America de nord, piaţa noastră centrală, am lansat produse adiţionale, programe şi oferte atractive pentru a reţine şi motiva clienţii şi promoterii noştri.
În plus am identificat nişte rezerve de economii, vreo câteva milioane de dolari, pe care dorim să le investim în expansiunea internaţională şi în dezvoltarea de noi produse.
Până la sfârşitul lui 2014, ne propunem să investim peste 13 milioane de dolari pentru a deschide 6 pieţe noi, incluzând Regatul Unit în care am intrat în 2013, Germania şi Austria, pieţe pe care le-am deschis în primul trimestru.
Facem acum referire la un articol tradus de revista noastră anul trecut în care semnalam faptul că în primul trimestru din 2013 se înregistraseră vânzări de 104,3 milioane $ în comparaţie cu 136,7 milioane $ din aceeaşi perioadă a anului 2012.
Tot în acel articol scriam că ViSalus număra în jur de 70.000 de promoteri independenţi la sfârşitul primului trimestru din 2013 faţă de peste 92.000 de promoteri independenţi la sfârşitul primului trimestru din 2012.
Practic, în 2 ani de zile, din 2012 până în prezent, vânzările ViSalus au suferit o scădere drastică de la 136,7 milioane $ cât se înregistrau la începutul lui 2012, la 62,9 milioane dolari câştigul net actual şi de la 92.000 de promoteri la 35 000 în prezent.
ViSalus este o companie americană cunoscută pentru misiunea sa de a ajuta oamenii să îşi transforme şi să îşi menţină sănătatea şi condiţia fizică.
Aceste cifre ar putea fi influenţate şi de situaţia grea pe piaţa locurilor de muncă din această perioadă de timp care afectează încă mare parte din populaţia SUA şi desigur rata mare a şomajului implică un buget redus pentru cheltuieli în rândul populaţiei americane.
Sursa: TED NUYTEN
Traducător: MARIA ŞTEFANIAN