Sarvagya Bharill, cel mai tânăr Diamant Albastru din lume

24 iulie 2013, ora 01:32, in categoria Info MLM, Multi Level Marketing

 

 

În spatele fiecărei companii de succes despre care se vorbeşte aici şi pretutindeni se află cel puţin o idee bună. Referirea de mai devreme a fost un pic generală dar vreau să punctez câteva idei pe care le-am observat în spatele firmelor despre care traduc.

Cel mai tânăr Diamant Albastru, Sarvagya Bharill din India, a văzut la tatăl său cum îşi construia o reţea de vânzări şi la vârsta de numai 9 ani s-a gândit că nu e chiar rău ce face tăticul. Cu minţişoara lui de copil a deschis un spaţiu de joacă pentru care cerea o taxă de membru. Îmi închipui că era cel mai cool copil din cartier! Se distra şi îi distra şi pe alţii câştigând bani. Acum are 21 de ani şi se ocupă cu vânzări în reţea la compania Monavie, fiind cel mai tânăr Diamant Albastru din lume.

Compania ViSalus se preocupă de faptul că numărul persoanelor care suferă de obezitate este foarte mare şi promovează un stil de viaţă mai sănătos. Este foarte greu pentru o persoană supraponderală să ia decizia de a se apuca de slăbit şi să se şi ţină de ea. Ştim cu toţii lucrul acesta. Dar este o idee bună pentru că oamenii s-ar simţi mai bine, ar fi mai sănătoşi şi ar avea încredere mai multă în ei înşişi dacă ar fi în forma mult visată. Iar dacă este o idee bună, merită lupta, în mod echilibrat şi sănătos.

Iată de ce este atât de important să punem în practică ideile. Să ieşim din zona de confort şi să trecem la lucru. O săptămână rodnică!

 

 

Story by Mukesh Yadav

Traducerea articolului : Maria Ştefanian

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: