Iată ce premii generoase acordă MonaVie! Canadianul Cody Van Camp a câştigat o maşină!

17 februarie 2014, ora 18:45, in categoria Info MLM, Network marketing

Compania MonaVie îl felicită pe Cody Van Camp, distribuitorul ajuns la nivel de Bronz Executiv din Canada, fericitul câştigător al unei maşini noi, premiu ce face parte din promoţia companiei cu numele Hat Trick (trucul din joben).

Lady Luck (norocul) a fost de partea lui Cody când o bucăţică de hârtie cu numele lui a fost extrasă la întâmplare dintre ale altor mii de persoane care au mai câştigat bilete la promoţia Hat Trick – Monavie şi care s-au calificat pentru această extragere specială.

Dar nu norocul l-a adus pe această poziţie de invidiat şi nu norocul l-a făcut să ajungă la nivel de Bronz Executiv – MonaVie.

De fapt a fost nevoie de muncă multă, persuasiune şi încurajări din partea altor distribuitori de succes.

“Când am început pentru prima dată afacerea MonaVie, nu am avut încrederea sau tehnica necesare pentru a face lucrurile să meargă şi am renunţat” spune Cody.

“Cinci ani mai târziu am dat de nişte distribuitori MonaVie de succes, Dean şi Lori Runzer. Nu doar că mi-au insuflat o scânteie de încredere şi lidership în mine, dar mi-au şi infiltrat simţământul de comuniune care îmi spunea aşa: împreună putem realiza orice ne propunem în minte”

Pe măsură ce Cody s-a reintegrate în afacere cu ajutorul familiei Runzers, a realizat că avea toate uneltele de care avea nevoie pentru a avea succes. Aproximativ în aceeaşi perioadă, MonaVie a introdus Programul 4×4, care este o metodă simplă şi eficientă pentru a construi o fundaţie solidă pentru o afacere de succes cu MonaVie prin împărţirea produselor şi altor persoane.

Pe măsură ce începea să aplice aceste principii, a apărut şi promoţia Hat Trick, promoţie ce răsplăteşte acelaşi obicei care îl poate face pe oricine să aibă success în a împărţi MonaVie cu alţii prin vânzări de produse. “Eu cred cu tărie că prin produsele uimitoare MonaVie şi planul de afaceri excepţional am dat lovitura!” spune Cody. “Sunt foarte încântat să conduc în continuare industria de wellness, alături de MonaVie”

Să nu uităm de maşină. Cody a ales un Jeep şi iată ce spune despre asta:
“Să câştig acest autoturism nu s-ar fi putut întâmpla într-un moment mai oportun. Ce bonus uimitor şi ce companie uimitoare! Mulţumesc, MonaVie!”

Promoţia MonaVie Hat Trick ce se desfăşoară până pe 28 martie 2014 răsplăteşte dostribuitorii săi, atât pentru construirea afacerii proprii MonaVie prin vânzarea produselor către alte persoane cât şi pentru avansarea pe nivele.

Biletele sunt câştigate de către distribuitorii care se califică prin activităţile îndeplinite cu succes şi le dă şansa să câştige o varietate de premii, incluzând: o maşină nouă, premii săptămânale (mai mici dar distractive) şi excursia de vis în Brazilia pentru a vedea un meci World Cup, pentru a vizita Proiectul MORE din Rio de Janeiro şi pentru îmbarcarea pe aventura Amazon.

Iată veşti bune pentru restul dintre voi: va mai fi o extragere pentru câştigarea unei maşini la finalul promoţiei şi există multiple modalităţi prin care orice distribuitor poate obţine bilete – indiferent de nivel sau de timpul în care au fost parteneri de afacere – oricine se poate califica şi poate câştiga!
Iar premiul cel mare – excursia de vis în Brazilia Hat Trick, MonaVie – este încă disponibil pentru a fi desemnat celor 5 distribuitori care se califică.

 

Sursa: TED NUYTEN

Traducere: Maria Ştefanian

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: