Eliminând respingerea pentru a accelera succesul

25 noiembrie 2013, ora 18:27, in categoria Asigurari

Richard Fenton şi Andrea Waltz sunt proprietarii companiei Courage Crafters şi creatorii unei strategii de dezvoltare a unui business , numit “Go for No!”. Prin cartea lor , “Go for No!“ şi materialele necesare pentru învăţare , misiunea lor este aceea de a ajuta oamenii să transforme respingerea în oportunitate.
Filozofiile lor au fost adoptate de către o mare varietate de întreprinderi şi industrii , având comentarii de laudă şi rezultate uimitoare. Ei au vorbit pentru US DSA şi UK DSA.

Mesaj de la Richard Fenton şi Andrea Waltz

Eliminând respingerea vom accelera succesul

Să începem prin a spune că titlul acestui articol este , evident , un pic înşelător. Adevărul este că nu se poate elimina respingerea în totalitate. În fiecare industrie , şi mai mult ca sigur în vânzările directe , oamenii vor spune “nu” la oferta de produse şi oportunitatea de afaceri. Nici o afacere nu este imună!
Cu toate aceste , consultantiilor le este dat un impuls major în direcţia cea bună : materiale de calitate legate de marketing , training bun, stimulente incitante şi conferinţe de mare impact. Acestea sunt acceleratoare grozave spre succes! Şi totuşi , pentru un anumit motiv , cu toate aceste acceleratoare , există încă o teamă de eşec şi respingere.
Imaginează-ţi un consultant într-un frumos Mercedes nou (de ce nu?) cu piciorul pe pedală de acceleraţie , turând motorul. Nu conteaza cât de mult apasa pe pedală de acceleraţie , maşina nu se va mişca. De ce? Motivul este pentru că ea are , de asemenea , piciorul pe pedală de frână. Astfel , maşina nu se va mişca până când aceasta nu va lua piciorul de pe frâna. Indiferent cât de multe “acceleratoare” sunt adăugate la lista de lucruri care propulsează oamenii , “frică de respingere”(frână) nu îi va lăsa pe oameni să înainteze.
Dar ce se întâmplă odată cu ridicarea piciorului de pe pedală de frână? O eliberare masivă.
Faptul că ajuţi oamenii să îşi elimine “piedicile” este unul dintre cele mai pozitive şi de impact lucruri pe care le poate face cineva pentru echipa lor şi /sau pentru organizaţie. Şi , bineînţeles , nu există piedica mai mare decât teama de eşec şi respingere.
Pe de altă parte , cea mai mare problemă este evitarea respingerii! Mulţi dintre noi am crescut învăţând că acest cuvânt “nu” trebuie evitat – iar atunci când îl auzeam – cu toţii înţelegeam că am făcut ceva greşit. Astăzi , numeroşi consultanţi şi distribuitori fac tot posibilul pentru a evita eşecul , “respingerea” şi oamenii care le vor spune “nu”!
Şi totuşi , evitarea situaţiilor în care s-ar putea confrunta cu respingerea şi cuvântul “nu” este o reţetă de succes mediocru. Pe termen lung,  proprietarii de afaceri înţeleg că respingerea şi auzirea cuvântului “nu” este pur şi simplu parte a procesului. Dar aceste mesaje nu sunt împărtăşite uşor cu noii consultanţi. Probabil din cauza faptului că acest cuvânt “nu” este perceput ca negativ, spunându-le noilor persoane despre acest lucru , îşi vor pune semne de întrebare în legătură cu decizia lor de a se alătura organizaţiei.
Dar ignorând această problemă şi lăsându-i pe ei să o descopere singuri este mult mai rău. De ce? noua persoană ,viitorul consultant sau vânzător, îşi va pune la îndoială abilitatile sale şi posibilitatea de a atinge succesul.
Deci , care este răspunsul? Oferă un mediu propice unde această teamă de respingere este tratată cât mai devreme în acest proces. Transformă aceasta aşa-zisa provocare într-o oportunitate. Cu mesajele potrivite , oamenii pot elimina frica de eşec şi respingere , astfel vor vedea totul ca pe o oportunitate, nu ca pe un obstacol.

 

Sursa :The World of Direct Selling

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: