Compania Lyoness răspunde acuzaţiilor nefondate cum că ar fi o schemă Ponzi

14 martie 2014, ora 00:11, in categoria Info MLM, Network marketing

În anul 2013 compania Lyoness a fost acuzată că ar folosi o schemă de tipul piramidă Ponzi pentru a obţine câştiguri şi foloase necuvenite.
În urma unui interviu prezentat de Ted Nuyten, Lyoness a răspuns unor întrebări pe baza reclamaţiilor primite. Iată cum răspunde Lyoness.

„Găsiţi mai jos răspunsurile noastre pentru aserţiile, inacurateţile şi proastei reprezentări ce au fost îndreptate împotriva Lyoness şi postate pe website-ul Dumneavoastră. Vă rugăm să notaţi faptul că am copiat şi transcris chiar 9 plângeri numărate scrise în font italic şi postat pe site în forma „precum originalul” fără nicio corecţie.”

Lyoness este o comunitate globală de shopping care operează în peste 40 de ţări şi cu peste 3 milioane de membri. Lyoness oferă un contract de parteneriat gratuit cu un Card Cashback ataşat la un program de loialitate.

„1. Lyoness permite unei persoane să se înregistreze gratuit prin intermediul referenţilor pentru a câştiga profit. Pentru acest lucru este necesară o sumă de 1500$ de achiziţii. O recenzie a înregistrărilor reale Lyoness va demonstra că mai puţin de 1% distribuitori calificaţi au început astfel. Defapt este posibil să nu fi fost niciodată vreunul.”

Este adevărat că Lyoness permite unui Membru prospectant să se înregistreze gratuit pentru a se bucura de beneficii şi a câştiga unităţi. Centre de profit nu există în Lyoness, deci nu pot fi create.

Plângerea autorului, “o recenzie a înregistrărilor reale Lyoness va demonstra că mai puţin de 1% distribuitori calificaţi au început astfel. De fapt este posibil să nu fi fost niciodată vreunul.” este complet falsă. Aceasta este o reprezentare deliberată greşită a programului Lyoness.

Începând cu 1 Ianuarie 2013 până în 31 iulie 2013, 93(%) dintre Membrii înscrişi au început fără să facă niciun fel de plată la momentul înscrierii.

În timp ce a te înscrie este gratuit, vânzările trebuie să aibă loc pentru ca o persoană să poată cumula unităţi. “Unităţile” pot fi înţelese ca moneda universală a Lyoness.

Un “Beneficiu de Loialitate” nu este un beneficiu bazat pe venit. “Beneficiul de Fidelitate” nu poate fi considerat venit deoarece nu poate fi utilizat sub formă de cash sau ca şi card de cumpărături.

Lyoness nu plăteşte Membrilor săi Beneficii de Loialitate. Mai degrabă, Beneficiile de Fidelitate sunt folosite pentru a genera Unităţi în Program. Membrii Lyoness pot achiziţiona Unităţi prin folosirea Beneficiilor de Fidelitate pe care le-au câştigat prin cumpărarea în comunitatea de shopping Lyoness.

Un Membru Lyoness întotdeauna câştigă Beneficii de Fidelitate de fiecare dată când cumpără la un comerciant Lyoness.

De exemplu, în adaos faţă de câştigul de 1% sau 2% din cumpărături şi din Bonusul de Prietenie pe două nivele, cumpărăturile aduc deasemenea Membrului, Beneficii de Fidelitate, procent ce depinde de suma cu care Lyoness şi respectivul comerciant au făcut înţelegerea contractuală.

În caz de 10% câştig, 2% este plătit înapoi sub formă de cash, 1% este plătit ca Bonus de Prietenie, iar 7% (Beneficiul de Fidelitate) va merge mai departe pentru a construi următoarea unitate. Valoarea Beneficiului de Fidelitate poate varia de la 1% până la 25%.

Este important să înţelegem că spre deosebire de alte companii de vânzări directe, Lioness nu le cere Membrilor săi să cumpere şi/sau să facă un inventar de produse.

În schimb Lyoness a negociat parteneriate cu reprezentanţi comerciali locali, regionali, naţionali, numiţi Comercianţi Lyoness de Fidelitate aşa încât Membrii Lyoness pot primi cash înapoi din cheltuielile normale, de zi cu zi.

Aşa cum cei mai mulţi oameni ştiu, programe de “cash back” (returnare a banilor) sunt foarte populare astăzi. Problema cu multe programe de acest fel este că trebuie să te alături unui program separat pentru fiecare comerciant de la care vrei să cumperi. În plus faţă de această înţelegere, Lyoness permite Membrilor săi să beneficieze din cumpărăturile pe care alţi Membri înscrişi de ei le-au realizat.

Lyoness nu cere Membrilor săi să plătească o taxă de înnoirea anuală, nu le cere Membrilor să achiziţioneze pachete de start-up şi nu cere membrilor să plătească înregistrarea proprie. În plus, noi ajutăm Membrii să obţină câştig şi alte beneficii pe baza cheltuielilor zilnice făcute în reţeaua de shopping Lyoness.

Extraordinarele beneficii ale Lyoness provin din faptul că oferă fiecărui Membru posibilitatea să obţină câştig din propriile cheltuieli zilnice dela mii de comercianţi şi să câştige bani din cheltuielile zilnice ale persoanelor de ei înscrişi.

Iar beneficiile Lyoness aduc Membrilor săi câştiguri pe care Lyoness le negociază cu Comercianţii Programului de Fidelitate şi care sunt semnificativ mai mari decât cele oferite de alte programe de returnare a banilor.

De asemenea este important a fi observat faptul că programul Lyoness nu motivează indivizii să achiziţioneze produse pe care nu le doresc sau nu le vor utiliza. Membrii Lyoness achiziţionează bunuri pe care le folosesc, de la comercianţii de unde cumpără în mod normal!

Un Membru poate achiziţiona unităţi prin folosirea uneia dintre cele patru metode de plată:
(1) utilizarea Cardului Cashback Lyoness la Comercianţi Lyoness de Fidelitate.
(2) Shopping Online cu Comercianţi de fidelitate prin intermediului site-ului Lyoness.
(3) comenzi plătite parţial sau integral prin Comercianţi de Fidelitate care primesc Gift Card.
(4) achiziţionarea prin intermediul unei aplicaţii gratuite Lyoness ce poate fi descărcată pe iPhone-urile sau smartphone-urile Membrilor.

Iată deci că acuzaţiile pe care le primeşte o companie de tradiţie pot fi rezolvate elegant prin explicarea sistemului de organizare în acea companie. Nu trebuie decât să avem rbdare, să studiem cu atenţie planul de afaceri, să îl înţelegem şi doar atunci vom putea emite judecăţi dacă este cazul!

Sursa: TED NUYTEN

Tradus de: MARIA ŞTEFANIAN

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: