Compania de top Amway se afirmă şi în plan digital, întâmpinând nevoile generaţiei tinere de întreprinzători

1 martie 2014, ora 12:14, in categoria Info MLM, Network marketing

În timp ce mulţi dintre noi ne gândim la o afacere de vânzări directe, o abordare digitală nu ne vine în minte. Dar pentru echipa Amway, compania de top în vânzări directe şi MLM, acest instrument digital de lucru este cheia care le asigură viitorul.

Amway este o afacere de 11,8 bilioane $ operând în peste 80 de ţări şi teritorii cu 100 000 de întreprinzători independenţi în Australia şi Noua Zeelandă. De la lansarea sa în 1959, a plătit bonusuri în valoare totală de 47 biloane $ către întreprinzători globali.

Iniţial renumită pentru produsele de igienă şi curăţenie, în prezent grupul se concentrează pe categoriile de nutriţie şi frumuseţe, producând ingrediente pentru 15 bilioane tablete de vitamine produse anual din peste 7000 de hectare de ferme organice proprii.

Deşi continuă să numere ani de creşteră consecutivă atât în pieţe în curs de dezvoltare dar şi în pieţe ajunse la maturaţie precum SUA, abordarea digitală a produs creştere în aşteptările întreprinzătorilor Amway actuali şi viitori precum şi a consumatorilor finali, a afirmat John Haines, liderul de vânzări şi dezvoltare de piaţă Amway din Australia.

“Ceea ce ar putea surprinde câţiva cititori este că jumătate din prospecţii care se înscriu pentru a deveni distribuitori Amway sunt Generaţia Y (Generaţia Tânără). Luând în calcul aceşti nativi care preferă comunicarea şi prospectarea clienţilor prin canale online, Amway a luat decizia acum 3 ani de zile să devină şi ei digitali”, spune Haines.

“Această Generaţie Tânără nu este un factor doar pe piaţa noastră, ci este un factor global. Dacă nu te adaptezi să întâmpini acest nou tip de audienţă, ajungi să ai o afacere vechie şi demodată,” afirmă acesta.

Haines spune că prima componentă a strategiei Amway a fost tranziţia de la forma printată la forma digitală. După o investiţie în Programul Adobe pentru Publishing, cu 18 luni în urmă, compania a creat aplicaţia Amway de tip bibliotecă digitală. În prezent are peste 35 de publicaţii diferite şi urmăreşte să adauge o publicaţie nouă în fiecare lună,.

Aceste publicaţii funcţionează ca nişte instrumente de vânzări pentru a susţine partenerii de afaceri şi conţin informaţii despre produse, rapoarte de canalize de laborator şi articole despre manufacturarea produselor precum şi interviuri cu oameni de ştiinţă care concep noile produse şi le patentează.

Până în present Amway a înregistrat 1,5 milioane de vizualizări de publicaţii şi peste 90,000 de downloadări. Pentru acest an plănuiesc să traducă multe dintre publicaţii în limba Chineză pentru a reflecta schimbarea etnică de fundal al populaţiei australiene. Aproximativ 20 % din afacerea actuală vine din rădăcini Asiatice, a adăugat Haines.

“Digitalul ne ajută să venim în ajutorul partenerilor de afaceri pentru a consolida afacerea, în aşa fel încât să poată opera 24 de ore pe zi, 7 zile din 7. Intenţia noastră este să câştigăm cât mai mulţi consumatori şi prospecţi”

 

Sursa: TINA WILLIAMS

Traducător: MARIA ŞTEFANIAN

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: