Avon și Oriflame, în topul celor mai valoroase branduri cosmetice în 2014

12 iulie 2014, ora 01:21, in categoria Diverse, Multi Level Marketing, Network marketing, Top Leaderi

 

 

 

 

În topul celor mai valoroase branduri de cosmetice realizat deBrandirectory, pe primul loc s-a clasat L’Oreal, cu o valoare a brandului de 10,8 milioane de dolari, urmat de Avon, cu 6,4 milioane de dolari.

Pe pozițiile imediat următoare se găsesc numeroase branduri pentru mass market, între care Pantene, Nivea, Dove și Garnier.

Avon a avansat de pe poziția a 6-a deținută în 2013, iar Oriflame, de pe locul 31 ocupat în 2013, a ajuns anul acesta pe poziția 24 (brandul fiind valorizat la 1,4 milioane de dolari). O a treia companie de vânzări directe, mai puțin cunoscută în România este, de asemenea, prezentă în top: compania braziliană Natura ocupă poziția 17, urcând anul acesta 4 locuri în clasament față de anul trecut.

Brandirectory mai prezintă și Top 5 companii deținătoare ale celor mai valoroase portofolii de brand-uri:

L’Oreal, Procter&Gamble, Unilever, Estee Lauder și Johnson&Johnson.

SURSA:  Brandirectory.com, MLMnews.opv.ro        AUTOR : NINEL STAMA

 
Te invitam sa dai un like paginii de Facebook Jurnalul de Drajna: